Sanna - Mitt i livet

utekväll med flickorna!!

Publicerad 2008-01-03 17:16:24 i Allmänt,

Fick äntligen min laptop!! =)
Jag och pappa var och köpte den igår!! Den är jättefin! Haha
Så jäkla glad! Sitter i soffan och leker med den just nu ;)

Det blev en liten utgång med flickorna igår kväll.. Förfest hos Sara med Philippa och Eva.
Det blev lite Asti och lite vin.. Sen bar det av ner till Harrys, som var helt dött. Men vi hade roligt ändå. =)
Lyckades bli ganska onyktra, men det får man väl bli ibland. Tror att jag fortfarande lider av efterföljderna från nyår. Vilket gör att man är lite extra känslig. Haha.

Fick däremot en liten panik/ångestattack inatt.. Vilket jag borde ha förstått skulle komma.
Har haft lite panik för att hinna med allt innan det är dags att åka. Och att höra tjejerna tala om för en hur mycket de kommer att sakna en.. det blev så jäkla jobbigt. Usch!
Men jag är så otroligt glad för att jag har dessa underbara flickor i mitt liv.. och det kommer att bli så tomt utan de.
Vem ska jag freaka ut med? Dessutom så är det jue alltid de som har lämnat mig.. och nu är det jag som lämnar. Det känns faktiskt lite konsigt måste jag säga..

Hur tröga kan människor vara? Att de låter sin osäkerhet gå ut över en annan människa?
Så jävla patetiskt.. och efter såhär lång tid dessutom! Kan jue inte göra annat än att skratta..
Hur orkar man ödsla så mycket energi på en annan människa? Ska bli så skönt att slippa..

Nej om man skulle se till att gå lite mat i magen kanske?

Hur kan man inte tycka om er? ;)
image45
Linslusen själv med sin pose.. ;)
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela