Sanna - Mitt i livet

Cant somebody answer me the question..

Publicerad 2008-07-15 01:26:18 i Allmänt,

Ja, det blev visst en ganska produktiv dag idag och är själv lite förvånad över allt jag hunnit med.

Imorse blev det en fika/frukost i solen på Espresso Bar, tror jag det heter i alla fall.
Efter det blev det en tur i affärerna i stan, det finns jue verkligen en massa fint just nu som man skulle vilja ha!
Jag och Carro tog en tur ut till Tuna Park också där vi strosade runt i de olika affärerna..
De söker tydligen folk på både Vila och Jack&Jones därute. :)

Efter trippen till Tuna åkte jag hem för att greja lite på rummet med alla saker man har.
Skrev också ut mitt CV på Svenska eftersom jag bara haft det på Engelska hittills..
Åkte sen ut och lämnade in det till både Vila och Jack&Jones. Känns som att det är dags för något annat.
Efter Kroatien skulle jag vilja ha ett mer 'normalt' jobb.. om det nu finns något som heter så.
Men i alla fall ett jobb med mer normala arbetstider.

Sen bar det av för lite solariesolning på Rixvideo. Det var jättevarmt där och ändå solade jag bara 15 min.
Kändes som att jag skulle tyna bort!
Gick hem till Carro en sväng och umgicks med henne.
På vägen hem sen tog jag en avstickare till Sara och träffade henne och Jennie för lite prat.
Åkte hem redan efter 23 för jag var så otroligt trött, men när jag väl kom hade tröttheten försvunnit.
Hur sjukt är inte det?
Är det kanske för att man tänker så otroligt mycket?

Lämnar er i alla fall för den här natten med denna underbara låt..
Kommer ihåg hur förälskad jag blev/var när jag hörde den första gången.




Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela