Sanna - Mitt i livet

Förseningar..

Publicerad 2008-07-29 09:58:09 i Allmänt,

Var framme vid Arlanda på rekordtid kändes det som..
Med en svåger som tror sig vara rallyförare så är det inte så svårt. ;)
Det är hur fint väder som helst jue.. Jättevarmt och soligt.. Hela 19 grader redan klockan 07 imorse, fast då var det ganska fuktigt.

Klart att planet till Split är en timme försenat.. Skulle jue inte vara en av mina resor annars. :S
Men håller humöret uppe i alla fall!! Blir jue lite sen till mitt dopp, men va fasen.. jag kommer jue få bada idag i alla fall.. ;)
Har redan bubblat lite med Carro också.. kommer sakna den lilla snuttan nu när jag kommer vara borta.
Och sen när jag kommer hem så åker hon. Så vi kommer typ inte ses alls på nästan en månad. :(
Men, men.. Det blir till att ta igen skvaller och utbyta semesterbilder när vi sammanstrålar sen.

Har fått mig en morgonpromenad också..
Carlos och Syster släppte av mig på Terminal 5 och planet går från Terminal 2.
Hade jag bara varit lite smartare så hade jag jue tittat på bokningsbekräftelsen och kunnat se vartifrån det var meningen att jag skulle flyga.. Men äsch! Nu har jag jue fått en motion i alla fall. ;)

Terminal 5 var proppad med folk som skulle flyga till olika destinationer..
Ibland kan jag bli lite nyfiken på vart olika människor ska ta sig. Då sitter jag och granskar de, deras klädsel och deras packning.. Ibland kan det bli en ganska intressant och roligt historia av det hela. Haha

Nee, märks det kanske att jag börjar bli lite uttråkad nu??
Det känns som att jag bara skriver ner det första som ploppar upp i huvudet. Haha

Planet blev alltså en timme försenat, vilket betyder att det inte ska gå förrän 11.40.
Håller verkligen alla tummar, fingrar och tår jag har för att det inte ska bli nå fler förseningar.
Det var faktiskt någon som sa det till mig att just Norwegian airlines alltid har förseningar, men tänkte att just idag, just mitt flyg var ett undantag.. Men varför skulle det vara det?
Brukar jag ha tur med sånt? Nee, skulle inte tro det.

Nu ska jag snart leta upp ett rökrum och så ska jag spendera en tid där..
Är det för tidigt för en cider kanske?? Haha.. har man semester så har man. ;)

Först ska jag fördriva lite tid med att läsa lite bloggar och uppdatera mig på det senaste.
Kommer nog inte skriva så jättemycket.. om det blir nån tid över kanske jag slänger in ett inlägg under veckan.
Men det är ingen idé att räkna med dagliga uppdateringar..
Det finns väl bättre saker att göra på semestern än att spendera den framför datorn.

För er som vill nå mig.. skicka ett mess!
Jag kommer inte svara på telefonen, om det inte är något viktigt.
Det är verkligen jättejobbigt med kontantkort på telefonen har jag kommit fram till.
Man blir jue alldeles onåbar när pengarna tar slut jue.. och det vill vi jue ändå inte bli.
Eftersom det planeras att träffas en massa människor därnere också kan det jue vara en bra idé att kunna bli nådd.

Nehe.. som sagt, ett inlägg om allt och inget från en förväntansfull men uttråkad Sanna på Arlanda!

Ha det så underbart nu alla..
Ta hand om er och se till ni badar försiktigt om ni ska bada.
Hörde att det har skett 12(!) drunkningsolyckor under de senaste tre dagarna.
Hur badar folk egentligen??
Nee, nått sånt ska vi inte ha för oss i Split och Makarska i alla fall..

Skickar en tanke från stranden senare idag.. ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: samira

Publicerad 2008-08-03 15:48:57

hoppas du får en underbar semester :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela