Sanna - Mitt i livet

Fredag 18/7

Publicerad 2008-07-18 12:01:04 i Allmänt,

Det blev en tur ut till Tuna Park igår med Sara..
Hittade verkligen ingenting att handla konstigt nog. Men det var trevligt att bara strosa runt ett tag.
Carro och Jennie satt på Time Out också så det blev en liten fika med de..

Gick och pratade med Fia om att jag inte kan/orkar/vill jobba längre..
Hon tog det bra ändå eftersom jag förklarade att jag inte mår speciellt bra av att bara jobba kvällar.
Man har verkligen inget liv.
Så efter att jag kommer hem från Kroatien kommer jag mer eller mindre att vara arbetslös, men inte alltför länge hoppas jag på.. Får se vad som händer.

Kollade på film igårkväll.. 10000 BC, trodde den skulle vara jättedålig, men det var den faktikst inte.
Det var i alla fall en trevlig kväll igår. :)

Börjar jobba kl 19 ikväll istället för 15 och sen jobbar jag hela kvällen.
Sen jobbar jag imorn också. Ska öppna själv tydligen så jag börjar väl jobba typ 14.30 och sen jobbar jag hela kvällen.
Ledig söndag och måndag sen igen..

Fan typ alla ska åka ner till Kroatien och andra ställen nu i helgen!!
Jag vill också åka!!
Det är jue för fasen hela 11 dagar kvar jue!! Kommer jue hinna längta ihjäl mig. :S
Fick ett samtal från min käraste Malin igår som berättade att hon tar båten från Aten och kommer till Split på den 29:e.
Hur bra är inte det då? :) Massor glad nu..
Sen att man ska träffa Vice, Nermin, Adis och alla de där också nere i Makarska.. Det är ingen dålig semester det här kommer att bli. ;)
Tror inte för fem öre att det hade blivit det i alla fall, men nu blev det jue en helt annorlunda semester från vad jag hade planerat. Kan knappt bärga mig nu jue..

Jaha ja.. undrar vad man ska ha för sig innan jobbet då?
Det spöregnade verkligen för en liten stund sen och nu är himlen klarblå och solen skiner.
Vädret här hemma blir man jue alldeles tokig på jue!!

Jaja.. Kanske lite tv eller nått.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela