Sanna - Mitt i livet

Hej å Hå!

Publicerad 2008-07-04 01:06:23 i Allmänt,

Oj.. vad segt det har varit att jobba idag!
Solen sken och det var så otroligt fint väder ute och vi hade verkligen inga gäster.
Eftersom alla vill sitta i solen när den väl visar sig och vi har skugga på vår uteservering. Jag kan sätta 1000kr på att det är det som är anledningen till att vi hade det så lugnt idag.

Men inte har vi suttit på arslet för det.. vi har släpat en herrans massa plattor med Grazzhopper (energidrink) från kajen till hissen idag. Snacka om att man verkligen får en total work-out när man jobbar på restaurang.. Haha
Sanna gick över till Å-bryggan för att hjälpa till och jag blev själv kvar på Harrys.
Det droppade ändå in en del gäster och jag så himla ont i fötterna så det knappt ens går att beskriva!
Slutade 23.20 och tog en sväng förbi Nybrogatan för att se vad det var för folk som satt där..
Hittade bla Daniel (fd roomie), Tom (fd kock på Harrys) och Andjela! Massor trevligt var det att träffa alla igen.
Åkte förbi Statoil på vägen hem för att köpa cigg och nu har jag fyllt i alla mina tider i min kalender, som jag förövrigt inte haft användning för alls under det senaste halvåret.

Nu är det dags för sängen.. massor trött faktiskt, men det är skönt! :)

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela