Sanna - Mitt i livet

Måndag 14/7

Publicerad 2008-07-14 10:35:29 i Allmänt,

Ja dagen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Varje gång jag skulle in i duschen var det nått som kom i vägen.

Fick åka och hämta lillebror från stan efter att vi kom hem från Willys och sen var också syrran och Carlos hemma hos oss och då fick man jue prata lite med de..
När jag väl kom i duschen kändes det som att hela dagen hade gått mer eller mindre.
Kom in till stan runt 19 och skulle träffa alla som satt på Time, men det visade sig att de hade gått redan.
Gick hem till Carro och istället gick vi ner till Java och tog en fika.

Hamnade efter en stund på Time för en cider och lite prat.
När vi kom upp till henne var grabbarna också här.. det vart lite mera prat innan vi bestämde oss för att sova.

Hade tyvärr lite svårt att somna så jag låg och kikade lite på tv..
Vaknat flera gånger under natten också och första gången jag slog upp ögonen imorse var vid 09.
Sen har jag legat och småsovit under morgonen tills jag bestämde mig för att gå upp för ungefär en halvtimme sen.

Ledigt idag jue.. men har ingen aning om vad man ska ha för sig.
Ska nog ta mig en tur till Tuna Park i alla fall.. :)

Fy fan vad jag längtar till 29/7 nu.. Orkar inte vänta längre!!
Vill åka nuuuuuuu!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela