Sanna - Mitt i livet

Måndag 21/7

Publicerad 2008-07-21 14:06:34 i Allmänt,

Vaknade med en sån jävla huvudvärk och värk i bihålorna så jag orkar knappt ens titta.
Skulle ha träffat Danne idag och fikat, Storebror för en lunch och sen klämt in Carro där också.

Hade fått två mess när jag vaknade.. utan att ens märka av att de kommit.
Storebror ringde sedan och väckte mig, men vi bestämde att idag kanske inte var den bästa dagen för en lunch.
Skulle ligga och sussa i mörker nu också om det inte var för att lillebror behöver bli skjutsad till jobbet.

Det händer nog inte sådär speciellt mycket idag..
Känner mig, som sagt, inte alls pigg.

Längtar bara mer och mer efter att tiden ska gå..
Om exakt en vecka så packar jag det sista jag behöver ha med mig och väntar på att det ska bli dags för avfärd.
Jag kan inte säga det nog många gånger.. men det kommer att bli så himla underbart att komma ner.
Sol, hav, god mat.. äntligen kunna andas igen!!

Nej.. ska ta en snabbdusch innan det är dags för att skjutsa lillebror..

Jag behöver en Redbull.. :/

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela