Sanna - Mitt i livet

Nehepp

Publicerad 2008-07-26 02:16:03 i Allmänt,

Det har varit en sån där lagom spännande dag idag..
Har varken varit uttråkad eller stressad.. väldigt skönt faktiskt och tiden den har gått på ganska bra. :)
Det enda lilla som jag måste 'klaga' på är att det har varit så varmt.
Alltså man ska inte jobba när det är så varmt som det har varit idag! Och speciellt inte inne på Harrys med det ena och det andra.. Förstår inte hur det kan vara så hett där inne.
Så fort man tar i minsta lilla så svettas man som en gris.. inte för att jag riktigt vet hur de svettas, men kan tänka mig att det inte är speciellt vackert.

Slutade typ 01 eftersom Sanna var på Åbryggan och jobbade..
Gick när hon kom.. Kändes sådär lagom nödvändigt att stämpla ut en timme innan vi stängde, men samtidigt skönt.

Har fått lön från Amsterdam också..
Inga stora pengar, men allting är faktiskt ganska välkommet nu när semestern står för dörren. :)
Förstå att det bara är imorn kvar och sen har jag semester!!
Gud så skönt det ska bli!!
 
Uppdatering på läppen också..
Det verkar som att det redan håller på att läka!! *peppar, peppar..*
Så jag kanske kan bli av med den tills på tisdag.
Det har inte varit nå vackert idag kan jag lova.. Såg ut som jag hade botox på ena sidan av överläppen.
Tänk er Angelina Jolies läppar.. men bara på ena sidan!
Hur snyggt är det?? Haha
Men nu har svullnaden gått ner och blåsorna minskat.. Massor glad nu!! :)

Nehepp, om man kanske skulle bänka sig framför tv:n en stund då?
Ny dag imorn..

Puss och kram
/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela