Sanna - Mitt i livet

Onsdag 9/7

Publicerad 2008-07-09 13:32:28 i Allmänt,

Jag hade en helt perfekt dag igår.. :) Vilken tur att jag fick vara ledig!

Vaknade vid 11 idag och har inte gjort så mycket.
Ska snart börja göra mig iordning och sen åka till jobbet. Det blev en sommardag idag. :)
Börja 15 och slutar väl vid 03 inatt.. Alltid skönt det. Haha

Måste nog börja omvärdera mitt liv och se till att jag inte hamnar i samma banor som jag var i förr.

Det är inte lätt att hålla ett liv rullande.. Haha.
Hur gör folk egentligen?

Jaja..
Idag om tre veckor så sitter jag på stranden med en vodka/bitterlemon i handen, musik i öronen och ett underbart hav framför mig.. Hur skönt kommer inte det att bli?
Till mitt underbara Kroatien ska jag!! För er som möjligtvis kan ha missat det! Haha
Jag längtar så otroligt mycket..
Det ryktas om att jag kommer att få sällskap på flyget hem också.. Mycket oväntat, men välkommet! :)

Nu ska jag fixa mig..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela