Sanna - Mitt i livet

Tisdag 22/7

Publicerad 2008-07-22 13:04:51 i Allmänt,

Så var det återigen tisdag och dags för ännu en arbetsvecka att ta fart.
Det känns som att det kommer att gå ganska bra att jobba, trots att jag inte känner mig helt på topp.

Sov länge idag igen.. reflekterade inte ens över att det är strålande sol ute förrän jag gick ner för att ta min morgoncigg.
Fick lov att köra lillebror till torget då han ville ha pizza till lunch idag.
Passade på att få med mig en Redbull så man kan få i sig dagens första dos av koffein.
Usch, borde kanske sluta med det, men hur ska jag då få i mig koffeinet?
Dricker jag inte i alla fall en Redbull så får jag så otroligt ont i huvudet och fungerar inte riktigt. :S

Ska alldeles strax ta och börja med att göra mig iordning för dagens arbetspass.
Tisdag idag, vilket antagligen betyder väldans mycket folk. Speciellt som att vädret verkar bli rätt så bra också.
Bara bita ihop, andas lugnt och hoppa på karusellen.

Idag är det exakt en vecka kvar till Kroatien.
Om en halvtimme, 13.30, landar jag på Splits flygplats.. förhoppningsvis till värme och sol! :)
Vid 19 landar Malin på samma flygplats från Grekland, så det blir för mig att vänta in henne i staden.
Går väl och lägger mig på Bacvice en stund i alla fall.. :)
Åååååh, vad pirrig jag är.. hoppas verkligen att den här sista veckan kommer att gå fort.
De andra veckorna har jue flutit förbi relativt fort i alla fall.. :)

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela