Sanna - Mitt i livet

Tlötter..

Publicerad 2008-07-24 03:59:24 i Allmänt,

Jag är verkligen trött nu..
Det har varit en rätt så konstig dag idag, går inte riktigt att förklara.

Allt står i alla fall inte rätt till med mig.. Det fick jag bevis på idag.
Jag har gått och fått såna blåsor som jag brukar få när jag inte mår så bra och har kanske solat eller nått.
Massa små såna ovanför läppen, under näsan.
Och de har jue såklart bara blivit större.. Får hoppas att det försvinner tills det är dags att åka ner till solen.
Annars kommer jag att vara jätteledsen!!

Slutade jobba klockan 03 och ska nu försöka slänga in mig i duschen.
Måste köra farmor och en av hennes vänner till en begravning imorn och sen ska lillebror ha skjuts tills jobbet också.
Det är inte lätt att vara den enda som har bil..
Börjar i alla fall 17 imorn istället för 15, Nerea kör öppning istället.

Träffade faster Maj idag..
Eller ja, träffade kanske är lite fel val av ord.. men hon åkte med mig in till stan när jag skulle åka och jobba.
Var kul att se henne och prata en stund med henne. Det var jue ett tag sen..

Jaja..
Om man ska ta och röra på sig så man kommer i säng nån gång också.

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela