Sanna - Mitt i livet

Torsdag 24/7

Publicerad 2008-07-24 14:16:11 i Allmänt,

Det är så underbart fint väder ute!!
Synd bara att man inte kan njuta av det.. Pga de här blåsorna kan jag inte vistas ute i solen! :(

Har hunnit med att köra farmor och en av hennes vänner till Ljusets Kapell i Hälby för begravningen de skulle på.
Ska snart iväg och köra lillebror till jobbet också och med tanke på att jag inte behöver börja jobba förrän kl 17 så ska jag även hämta damerna från Hälby och köra hem de, om tiden räcker till det vill säga.
Det beror jue på hur lång tid begravningen tar. Fast de brukar väl inte hålla på alltför länge i alla fall.

Kanske tar en tur förbi Tuna Park om det blir nån tid över efter att jag skjutsat lillebror.
Inge större idé att åka ända hem till Torshälla igen..

Usch, jag vet inte vad det är med mig just nu.. Men allt känns verkligen som pest och pina!
Jag vill bara att det ska bli tisdag fort nu, dock inte innan jag blivit av med blåsorna förstås.. Haha
Det ska verkligen bli så underbart att bara få koppla av och njuta!
Kan inte se fram emot det nog mycket tydligen..

Jobb idag alltså.. Bara servering.
Hade mitt sista 'nattpass' igår och har nu bara tre serveringspass kvar.
Sen är det verkligen semester.
Måste säga att det känns inte ens som att jag har varit iväg i Amsterdam just nu.
Det är jättekonstigt att tänka på tiden jag var där. Det känns som ett helt liv sen.. och ändå har jag bara varit hemma i snart fyra veckor. Hur sjukt är inte det?
Kanske om jag hade varit lite ledig efter att jag kom hem och hade hunnit landa ordentligt..
Då kanske det hade varit annorlunda. Men nu gick allt på rutin igen.. och det är som att jag aldrig riktigt varit borta.

Nehe.. måste börja fixa lite innan det är dags att ge sig av.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela