Sanna - Mitt i livet

Filmdag

Publicerad 2008-06-22 17:12:43 i Allmänt,

Det har verkligen varit en filmdag idag..
Hade jue tänkt att jag skulle våldsgästa Susy och Serena idag, men eftersom alla är sjuka, inklusive Veronica, i nån slags magsjuka efter Egyptenresan så sprack jue den planen ganska så snabbt. :(

Har legat här på soffan och tittat på film efter film som kommit på tv och nu tittar vi alla på nån film med Penelope Cruiz.
Ganska intressant film faktiskt.

Carro, snuttan i Tuna, ringde mig tidigare. Blev jätteglad!
Hon berättade hur de hade haft festen på Kroatiskaföreningen i lördags och att de hade grillat och bara haft det bra och roligt. Fest till sent på natten..
Idag skulle de visst ha kalas eftersom Pero fyllde år igår. Hon sa att hon tyckte att jag skulle vara där nu!
Det tycker jag med faktiskt..
Som jag sagt så många gånger under veckan som gått, är det nån helg jag verkligen hade velat vara hemma så var det verkligen denna!

Jag och Carro planerade en middag när jag kommer hem.. samla ihop alla och bara gå ut och äta och bara umgås och prata. Gud va roligt det kommer att bli. Det ser jag verkligen fram emot. :)

Nu ska jag titta klart på filmen..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela