Sanna - Mitt i livet

Förändringar

Publicerad 2008-06-25 22:41:36 i Allmänt,

Tog tag lite grann i packningen i alla fall..
Fick min stora väska fylld med kläder och har väl kanske hälften kvar nu, plus lite annat 'skräp', såsom böcker, skivor, papper och alla krämer och allt vad man nu har.
Blev väldigt varmt när jag höll på att stöka däruppe.. Har också slängt lite skor, som jag aldrig mer kommer att använda, och annat smått och gott.
Orka släpa med sig allt tillbaka hem.. Saker som man kan klara sig utan.

Droppen fick vara då grannarna tittar på kvällens fotbollsmatch på så hög volym att det kändes som att man satt med de i rummet. Haha.. Skön turkisk musik spelade de i alla fall innan.
2-1 till Tyskland för tillfället.. Tycker inte att Tyskland ska vinna, men vinner Turkiet så kommer vi inte få en blund inatt.
Turkarna som bor i Amsterdam har blivit helt galna varje gång deras lag vunnit en match och det har varit liv nätterna igenom med bilar som tutar och folk som skriker.
Inte så lätt att sova då inte. Men det är jue ändå ganska kul när stan lever upp.
Ändå gången det inte var speciellt kul var när de vann över Kroatien.. men det säger jue sig självt. Haha

På tal om rubriken jag satte på detta inlägg så är det mycket funderingar som går igenom mitt huvud.
Mitt liv förändras ganska mycket hela tiden.. Jag tycker det är kul med förändringar, men det kan vara jobbigt också.
Jag vill att saker och ting ska hända men när det väl gör det blir jag alldeles nervös och orolig.. Haha
Kan man vara mer konstig?
Förändringar är en del av livet.. vilket är fakta.
Ibland så går det till det bättre och ibland önskar man att saker och ting kunde vara som de var innan.
Men det brukar alltid lösa sig till det bästa i slutändan.

(2-2 står det nu och det blir väl en förlängning)

Tillbaka till ämnet..
När man tänker tillbaka på sitt liv så ser man att man förändrats en hel del genom tiderna.
Eller jag hoppas att jag inte är samma tjej som jag var för t.ex tre år sen.. Men det tvivlar jag starkt på.

(3-2 Tyskland.. fan!)

Jag tror att jag har förändrats till en bättre människa..
Men att jag fortfarande har det där lilla som gör att jag är jag kvar.
Förstår ni hur jag menar eller låter det bara som att jag svamlar? Haha

Jaja..



Jag hitta den här bilden från julen 2006.
Måste säga att jag saknar det mörka håret lite grann, jag saknar att vara lite brunare..
Kan jue sanningsenligt säga att jag inte saknade de där kilona jag hade tappat då! Haha..
Om man ändå kunde lyckas med det nu också.

Bläh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela