Sanna - Mitt i livet

Förvirrad..

Publicerad 2008-06-18 00:00:40 i Allmänt,

Idag har det varit en sån dag då jag bara känt mig allmänt förvirrad!
En sån dag då tankarna bara snurrat omkring helt utan kontroll och jag har haft fullt upp med att försöka få ordning på de och det har väl gått sådär om jag ska vara ärlig.

Jag fick gå hem redan 16.20 eftersom det var så lungt. Har jue knappt fått några samtal idag och mejl.. ja det var det ganska ont om. Jag var jue som sagt på väg att somna ett x antal gånger under dagen.
Efter att jag slutat gick jag ner till 3Com för att prata med folket där..

Hade en ganska lång pratstund med George, min förra account manager, då han undrade vad det var som tyngde mig eftersom jag såg så ledsen ut. Visst har jag känt mig nere, men mest var jag jue trött.

Däremot så pratade vi om att jag kände mig lite tveksam till om det verkligen var rätt att åka hem..
Och att jag känner mig ganska osäker på hur det kommer att bli när jag väl kommer hem.
Men George sa så sanna saker.. Saker som jag redan vet, men det är skönt att höra någon annan säga de också. :)
Det är svårt att inte tycka om George.. :)

Suttit hemma under kvällen.. kollat fotbollen!
Kul att Italien vann och gick vidare! Det tycker jag att de förtjänar. Skön revansch! :)
Snart börjar kvartsfinalerna.. Kommer verkligen bli spännande att se hur det går.
Kroatien spelar mot Turkiet på fredag va..? Det kan man jue knappast missa.. haha


Imorn är det onsdag va..? Halva arbetsveckan snart avklarad! Skönt det i alla fall..


Nej.. det är nog dags för sängen nu! Så man inte behöver vara alldeles för trött imorn igen.

Har laddat upp en massa bilder i min bilddagbok (klicka på länken för att komma dit direkt). :)

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela