Sanna - Mitt i livet

Fredag 13/6

Publicerad 2008-06-13 08:12:54 i Allmänt,

Jaha.. det går att blogga från jobbet!
Det har inte funkat förut eftersom de spärrar vissa sidor här, men nu så gick det visst.
Och ingen 'Quota tid' heller.. Man tillåts att spendera 60min på vissa sidor och bara 5 min åt gången..
Jaja, det är väl bara att glädjas antar jag.. eller nått.

Sitter på jobbet.. officiellt så börjar min arbetsdag om 3 min just vid detta tillfälle..
Kom upp i tid imorse i alla fall och slapp idag springa till bussen.
Men det kan han att göra med att jag också låg i sängen strax efter midnatt igår.
Jag var helt slut! Kroppen var matt och huvudet värkte, dessutom så tror jag nästan att mage jävlades lite extra med mig igår, speciellt när det var sovdags.
Men den bästa medicinen mot mensvärk är verkligen sömn och jag hade inte alltför svårt att somna igår.

Mår inte mycket bättre idag, men försöker hålla mig positiv!
Tror nog verkligen att det kommer att bli en lugn helg.. Veronica ville nog att vi ska gå ut ikväll, men jag tror verkligen att jag kommer att orka med nått sånt. :(
Men de (Veronica, Serena och Susy) åker jue till Egypten imorn och kommer inte hem försän nästa lördag!
Vad ska jag göra utan alla tre under en hel vecka??

Det är fasen tur att fotbollen är igång just nu!
Oj.. det där var en mening jag aldrig trodde att jag skulle yttra!
Men fasen vad roligt det är att titta på matcherna och verkligen vara med.
Om du bara slötittar är det jue inte alls lika roligt! Haha.. Att man inte kommit på det tidigare. ;)

Igår var jag helt säker på att Kroatien skulle vinna över Tyskland.
Det var bara en känsla jag hade.. :) Hade de inte vunnit hade jag blivit lite arg..
Nu kan jag lova att det är skönt att vara på jobbet.
Folk här tror att jag tog matchen personligt igår med tanke på mitt dåliga intryck av Tyskar (för er som inte förstår så syftar de då på Herr. Kleiner) vilket de gärna kan få tro.. Inte mig emot.
Måste ändå erkänna att det känns lite extra bra att Kroaterna slog Tyskarna. Hahahaha.

Nehe.. om man skulle ta och fortsätta med det där träningsmaterialet kanske.
Det är jue en hel del att läsa! Sitter med min mp3-spelare på nästan högsta volym (jag har den därmot på skrivbordet så att jag ska kunna höra lite av musiken eftersom jag inte direkt kan sitta med musiken i öronen!
Den får hålla mig sällskap under de närmaste 45 min innan resten av DYMO agenterna börjar trilla in.
Varför måste Finland ligga en timme framför oss?
Positiva är jue ändå att man får gå hem en timme tidigare än alla andra.

Jaja.. återkommer väl kanske under dagen om jag får tid över!

Puss och kram
/Något yrvaken Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela