Sanna - Mitt i livet

Fredag 20/6

Publicerad 2008-06-20 08:50:21 i Allmänt,

God morgon, god morgon.. tjalala.. ♫

Ja, jag var massor trött när klockan ringde. Som vanligt var det inte det lättaste att få upp ögonen.
Men nu känner jag mig ändå ganska pigg och nöjd med att det ändå är fredag.
Tyvärr så tror jag att det kommer bli en mindre produktiv dag vilket kommer att driva mig till vansinne innan det är dags för min lunchrast.

Men jag får sysselsätta mig med böcker, det var tur att jag tänkte till och köpte två böcker när jag ändå tog mig till bokaffären. :) Och sen kanske man kan blogga lite.. Men det är frågan om man kommer på något trevligt att blogga om?
Kom med nått förslag.. :)

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela