Sanna - Mitt i livet

Hemgång..

Publicerad 2008-06-25 16:54:37 i Allmänt,

Snart är det äntligen dags för hemgång..
Skönt ska det bli, då jag varit lite upprörd på jobbet igen av en del olika anledningar.
Verkligen så j*vla trött på att städa upp efter andras skit!

Fick lön idag också.. en ganska stor besvikelse vilket är ganska konstigt.
Jag har inte varit borta nått denna månaden. Måste hem och titta på lönespecen för att se vad som har hänt.
Har skatten kanske gått upp?

Jaja.. 6 min kvar nu!

Ska hem och börja packa faktiskt..
Tvätta lite kanske också.. och städa skulle vara en bra idé också.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela