Sanna - Mitt i livet

Hemma..

Publicerad 2008-06-13 23:35:33 i Allmänt,

Så då var dagens sista match avklarad.
Holländarna krossade jue verkligen Fransmännen! 4-1!! Fan och Frankrikes gossar som var så nära så många gånger.. Jag förstår verkligen inte hur de kunde missa så många chanser de fick!
Men grabbarna här verkar inte vara alltför förvånade! Lite nedstämda är de, speciellt Sylvain, men någon större nöd verkar det inte gå på de.
Det är i alla fall inte som när Holland slog Italien! Fatta hur sjukt nere alla var då!
På jobbet fick man inte ens yttra ett ord om matchen. Haha

Det blir en hemmakväll resten av kvällen också..
Känner mig alldeles för seg för att orka göra något.. även om jag innerst inne skulle vilja.
Gänget här hemma ska gå på 90-tals fest på Club 8!
Förra gången det var en sån fest så hade jag verkligen så sjukt roligt! Men kroppen orkar inte med. :(
Jävla mensvärk säger jag bara.. Utan den hade jag klarat mig fint, men hela mitt försvarssystem kraschar verkligen en gång i månaden om jag redan är sjuk!
Måste dessutom vila lite också så jag inte behöver ligga helt förlamad resten av tiden jag har kvar här!

Jaja.. ska gå ner till lilla natt-shoppen och handla lite cigg och kanske något gott, eftersom jag även förvandlas till ett jäkla matvrak när jag är i denna perioden, och sen ska jag slå på en film när resten av partyfolket har gett sig av.
Kan jue vara skönt nu med en helg av lugn.
Det har jue inte blivit så mycket av det den senaste veckan. Inte när man inte riktigt vilade ut förra helgen.
Men det var det klart värt.

Nästa helg är min näst sista helg och då ska det festas ordentligt en sista gång.
Allra sista helgen kommer jue pappa på fredagen och så ska jag umgås med honom och förhoppningsvis tjejerna också. Men det blir en mer lugn helg i alla fall.
Om två dagar är det endast två veckor tills jag åker hem! Jag kan knappt fatta det.

För att vara ärlig så vet jag inte om det verkligen var rätt beslut att åka hem..
Eller jo, det var väl det på ett sätt, men det känns som att jag kanske skulle ha hållt ut ett litet tag till.
Men, som det har blivit sagt så många gånger tidigare, så har jag jue en möjlighet att komma tillbaka.
Vet inte hur många gånger jag har hört det från olika personer på jobbet, personer som har "något att säga till om". :)
Det känns verkligen bra och jätteroligt att höra. :)

Jaja.. får se om de andra går ut. Annars blir det att ligga i sängen och läsa bok.
Lyckades jue faktiskt hitta två böcker av Jodie Picoult, stora engelska pocketböcker för 5euro/st.
Det är inte ofta man lyckas hitta sånt. Så nu har jag att läsa.
Just nu läser jag "My sisters' keeper", en bok om en tjej som föddes för att hålla sin storasyster levande.
Hennes föräldrar valde alltså ut olika embryon för att få fram en 'perfect match'. Anna, som hon heter, stämmer sina föräldrar för rätten till sin egen kropp.
Boken är redan jättebra och jag har bara kommit in typ 30 sidor.

Hmm.. nu när jag tänker efter så är nog boken det bästa förslaget för denna kväll, som snart är natt!
Kan jue inte sova alltför länge imorn eftersom vi ska ta oss till Rotterdam. Har för mig att vi ska åka strax efter 14.
Kommer bli en riktigt rolig dag! Ser fram emot den. :)

Jaja.. nu väntar sängen! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Christian Slot

Publicerad 2008-06-14 00:07:49

Hej!



I have searched your blog via google, and I see that you have worked at Sykes in Amsterdam. Next month, I am going to work at Sykes for DYMO in Amsterdam. Could I ask you some questions through email? I have a few questions, which I would liked to have answered :)?



My mail is: [email protected]



Kind reagards

Christian Slot

Denmark

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela