Sanna - Mitt i livet

Tyst

Publicerad 2008-06-19 16:33:31 i Allmänt,

Det är så lugnt här på jobbet så jag tror nästan att jag kommer bli galen..
Telefonerna ringer inte och det enda jag gör för tillfället, eller rättare sagt gjort den senaste tiden, är att växelvis slå upp boken och läsa en 20 sidor och sen kolla datorn..
Alla sidor man kommer in på, vilket inte är många, har fått besök av mig idag.. flera gånger om! Haha

Nu skiner solen i alla fall..
Det har regnat nästan hela dagen och gjort att humöret varit på en väldigt låg nivå.
Men det kanske finns lite hopp för att kunna få njuta av solen lite grann när det är dags att gå hem..
Eller ja, man kan jue alltid hoppas på det.

Usch.. jag tittade mitt saldo på mitt konto idag!
Fick en chock när jag såg vad som faktiskt fanns kvar på kontot.. 25 Euro!
Va faan har jag gjort med mina pengar?? Jag undrar det..
Visst har jag plockat ut lite pengar i dagarna, men jag trodde verkligen att jag skulle ha lite mer än bara det kvar.
Happ, där gick min sista helg åt helskotta eftersom det inte är lön förrän på onsdag nästa vecka, vilket betyder att det nästan är en hel vecka kvar innan det kommer in pengar igen.
Som tur är finns det 300kr kvar på det svenska kontot som jag också kan plocka ut.

Så bra gick det med min budget som jag hade så väl planerad.
Klart att jag inte hade räknat med att få besök av Martin heller när jag gjorde min budget för månaden.
Det gick jue en hel del mer perngar den helgen än vad jag hade planerat.
Alltid lätt att vara efterklok..

Ja, Mamma och Pappa.. Jag erkänner att jag inte lyckades att vara ekonomisk denna månad heller. :(



30 min kvar sen är det äntligen dags att gå hem..
Jag kommer att gå under imorn om det ska vara såhär lugnt.
Får komma på en massa ämnen som jag kan blogga om så jag får tiden att gå. :)

Kom med lite förslag om det är något ni tycker att jag ska skriva om.. :)

Jaja.. Läsa lite bok under de sista minuterna.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela