Sanna - Mitt i livet

Måndag 2/6

Publicerad 2008-06-02 19:08:16 i Allmänt,

Var så himla trött hela dagen igår..
Låg mest i sängen med datorn som sällskap. Skönt var det kan jag lova.
Somnade till en stund och vaknade vid 20, tog en dusch och lagade iordning middag.
Det fick bli cevape. Lyckades himla bra med de trots att jag var trött.. stekta till perfektion! ;)

Lyckades ändå inte somna förrän efter midnatt så jag var inte så himla pigg imorse när jag vaknade.
Drömde så konstigt igen.. När ska det sluta?

Det var jättevarmt redan imorse när jag åkte till jobbet efter 07 och varmare har det bara blivit under dagen.
Så typiskt! När man är ledig är det skitväder och när man måste jobba så är det helt underbart väder.
Tur är väl att man har den där halvtimmen för lunch annars skulle man väl storkna kan jag tänka mig.

På jobbet har det inte hänt så mycket intressant..
Rätt så lugn dag med väldigt få samtal. Min telefon ringde inte försän efter två timmar!! Helt sjukt
Snacka om att det kändes riktigt onödigt att sitta inne då solen redan stekte när jag gick på min första rast vid 9.45!!

Åkte direkt hem efter jobbet eftersom att jag hade tänkt lägga mig på takterassen för att njuta av det sista av eftermiddagssolen som ligger på och värmer.. Lyckades ligga där i typ 15 min sen satte näsan igång.. :(
Så nu har jag istället suttit inne och pratat med föräldrarna och Jennie på msn..
Kul det med men önskar att man hade kunnat njuta av det fina vädret istället.

Imorn har jag tagit ledigt de två sista timmarna på jobbet..
Måste gå till det där kontoret där man registrerar sig och tala om att jag ska flytta hem.
Tydligen så måste man göra det en hel månad innan man ens ska flytta. Jättekonstigt! Men, men..
Det tar väl kanske en halvtimme eller nått sånt, om jag har tur, och sen är jag ledig resten av dagen! :)
Men med min tur så spöregnar det väl imorn.. Haha

Var inne och tittade på min flygbiljett till Kroatien idag igen.. Det finns platser kvar och den har inte gått upp i pris än!
Har jag en enorm tur så kanske den finns kvar så att jag kan köpa den sen om några veckor..
Men då ska det väl till en hel del tur! Försöker tänka positivt i de banorna! Haha

Ikväll blir det nog en liten promenad för mig och Veronica.. Eller promenad och promenad.
Vi ska iväg till Albert Heijn och lämna alla flaskor som vi har och köpa saker vi behöver hem.
Som dammsugarpåsar tex.. På den fronten får ni önska oss lycka till eftersom vi inte har nån större aning om vilken modell det är vi faktiskt behöver köpa. Haha.. men det blir nog säkert bra!

Jaja.. nu ska jag ta och försöka lägga upp lite bilder i bilddagboken och på facebook..
Det har strulat ett par dagar nu på den fronten..

Saknar alla hemma samtidigt som jag känner mig jätteledsen för att jag ska lämna alla här..
Totalt förvirrad just nu! :(

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela