Sanna - Mitt i livet

Midsommarminne II

Publicerad 2008-06-20 16:17:31 i Allmänt,

Jag ligger hemma och tänker på allt och inget..
Plötsligt ploppar det upp en minnesbild från ännu en midsommar (med tanke på förra inlägget).

Sommaren 2004;

Det var middag hemma hos föräldrarna på middag och sen bar det av till Johan i Slagsta för födelsedagsfirande.
Vädret var som vanligt kasst, men det sprack upp mot kvällen.
Vi hade verkligen gått ut för att festa denna kväll.. men det slutade med att jag satt på Rollings uteservering och hade ett av de bästa och underbaraste samtalen som ja haft i mitt liv..
Jag kom så otroligt mycket närmare denna person fast det inte alls var lätta saker vi pratade om.
Att det var flera hundra andra människor på samma ställe märkte jag inte ens av i det tillfället.

Ni vet när man vaknar på morgonen med ett leende på läpparna..
Då vet man att man har haft en underbar dag/kväll innan! Det var exakt så det var för mig på midsommardagen när jag vaknade! :)

Jaja.. det är dags att sluta vara nostalgisk nu!
Men det blir lätt att man reser tillbaka i tiden ibland. Räcker att man hör en sång eller ser en film eller läser något så är man tillbaka på en annan plats.. i alla fall i minnet!
Jag önskar verkligen att jag fick vara hemma i Sverige den här helgen!
Fotbollen visas på Kroatiskaföreningen ikväll och typ alla jag känner ska ta sig dit.
Det hade verkligen inte suttit fel.
Och mammas och pappas goda mat.. jordgubbar och allt annat.

Har lite tid kvar att bara ligga och vila.. Så man inte somnar ikväll. Haha..

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela