Sanna - Mitt i livet

Onsdag 11/6

Publicerad 2008-06-11 20:10:22 i Allmänt,

Jag försov mig imorse!!
Vet inte vad som hände, men jag har inte haft den bästa natten imorse.
Stängde visst av alarmet när det ringde imorse.
Vaknade ett par minuter innan 08, när jag egentligen skulle redan ha varit på jobbet och fick verkligen panik!
Var ute genom dörren ett par minuter efter 8! Hann bara borsta tänderna och klä på mig.
Eftersom jag var tvungen att ta bussen var jag inte på jobbet försän 8.40!

Kände mig jättedålig imorse.. Hälsan kändes inte riktigt på topp.
Men jag har klarat mig igenom dagen. Det har varit en del att göra och jag har väl inte känt mig på det bästa humöret, men det har fått gå.
Alltså jag har jue min kära vecka den här veckan.. Kan vara en av anledningarna till att jag är lite mera aggressiv  och attackerar mer när jag känner att något inte är okej! Haha
Så aggressiv kanske jag inte är.. Men alltså jag är lite mera bitsk denna vecka. Det känns ganska skönt faktiskt.

På jobbet går det faktiskt helt okej, jag känner mig duktig ochdet känns som att jag gör en hel del nytta. :)
Det är skönt.. och nu börjar man jue bli varm i kläderna.
Känns lite konstigt att man ska åka hem! Jan-Albert sa att det verkligen var synd att de kommer "förlora" mig.
Kul, men också sorgligt att höra.

Ikväll ska jag mysa med min älskade Veronica.
Det åker jue till Egypten på lördag och jag kommer inte träffa de på över en vecka.
Nästa helg när de kommer hem så är det sista helgen som vi kan liksom festa tillsammans.
Vet inte än om jag ska ha fest eller om det bara blir en utgång eller vad.

Helgen efter det kommer jue pappa på fredagen, min sista dag på jobbet, och sen flyger vi hem på söndagen.
Kan inte fatta att det bara är så kort tid kvar!! Det känns jobbigt men samtidigt skönt.
Ska bli skönt att komma hem.. men som sagt! Det är verkligen blandade känslor! Blir alldeles galen!




Lämnar er med denna underbara låt som alltid finns nära mitt hjärta.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela