Sanna - Mitt i livet

Packa..

Publicerad 2008-06-25 19:40:25 i Allmänt,

Skulle gå och handla mat efter jobbet.. men kom på att det är jue faktiskt ingen större idé att packa på en massa mer mat än vad jag har hemma.
Det är jue bara imorn kvar och sen kommer jue pappa på fredag och jag antar att vi kommer att gå ut och äta och sen på lördag ska vi väl, förhoppningsvis, spendera dagen med tjejerna och då blir det väl inte så mycket mat här hemma heller och sen är det dags för avfärd på söndag..
Så för att komma till slutpoängen kom jag ut från Albert Heijn med ett paket vindruvor och en cola. Haha

Har diskat lite grann eftersom våra tabletter till diskmaskinen är slut.. (där hade vi nått som jag borde ha köpt..)
Ätit har jag också gjort, rester från thaimaten som jag köpte häromdagen. :)
Nu ska jag ta och börja packa och plocka iordning mina kläder och allt annat skräp som jag samlat på mig under dessa månader.. Kommer nog få ett tokryck innan jag är färdig! Haha

Lika bra att ta tag i det på en gång..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela