Sanna - Mitt i livet

Segt..

Publicerad 2008-06-18 23:02:17 i Allmänt,

Det har varit en ganska seg dag..

Mera drama på jobbet också.. Är sådär lagom irriterad! Vissa människor ska helt enkelt inte jobba inom vissa områden.
Speciellt när man ska jobba i team och inte riktigt drar sitt strå till stacken (oj vilket svenskt uttryck) till stacken.
Jaja, varför ska jag bry mig egentligen? Kommer jue ändå inte vara kvar.

Åkte som vanligt hem direkt från jobbet.. Har känt mig väldigt seg i kroppen och yrslig under dagen..
Nu kom hostan också.. :(

Fick hem mitt referensbrev från Sykes idag. Kul att kunna läsa själv vad de har skrivit.
Kan säga att jag inte alls kommer att skämmas för att lämna över det till en arbetsgivare. :)
Fick även papper från mitt försäkringsbolag.. samma papper som jag redan har skickat in till de.
Vet inte riktigt vad de håller på med! Måste nog ta och ringa de imorn och se vad det är de vill egentligen.

Fotboll har det varit ikväll också..
Gick jue inte alls bra för Sverige, men kan inte påstå att det kom som nån större skräll direkt.
Kände nästan på mig att Sverige skulle åka på lite pisk. Men synd i alla fall.

Ska gå och försöka sova!
Lika bra att lägga sig redan nu.. Kanske kan somna ifrån hostan!
Hmm.. tror nog knappast att det kommer hända. :S
Men jag kan ändå skatta mig lycklig.. för hostan är bara nått som kommer då och då.
Det är inte som förut.. När den satt i hur länge som helst!

Jaja..
Lägga mig i sängen och läsa bok är vad jag ska göra nu.
Kan inte riktigt slita mig från den där boken. Massor bra är den! :)

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela