Sanna - Mitt i livet

Skattepengar!!

Publicerad 2008-06-03 23:39:39 i Allmänt,

Ceasarsalladen blev jättegod! :)

Ugly Betty var verkligen rörande idag.. Blev nästan lite rörd och gråtmild. :)
Och Gossip Girl.. att jag inte tittat på den serien innan. Fast det har väl inte varit det lättaste när det inte har sänts.
Men första avsnittet var verkligen bra. Sådär lagom mycket drama! ;)

Jag såg nu att skattepengarna också har kommit in så nu ska jag titta lite mer efter flygbiljetter, kolla upp vad det kommer att kosta att bo typ 10 dagar i Split och sen ska jag boka! :)
Gud blir alldeles varm i hela kroppen när jag tänker på strand, hav, värme.. Paradiset! :)
Drömmer mig redan bort dit!

Dags för sängen nu..
Får väl se hur det går.. huvudet fullt av tankar även denna kväll.
Kommer det någonsin att ta slut?

Sov gott
/Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-06-04 00:00:39

sov gott sockertopp, oroa dig inte, inte grubbla heller. en dag i taget. massa god natt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela