Sanna - Mitt i livet

Söndag 22/6

Publicerad 2008-06-22 13:44:27 i Allmänt,

Det blev en kväll på Soundgarden, på Marnixstraat, med Björn som jag jobbade med på 3Com.
Vi tog några öl/cider och satt och snackade en stund.
Stötte också på Sara och Francesco från 3Com så det blev att vi satt med de också en liten stund.

Tog sista tramen hem som gick vid 00.30.
Hamnade framför tv:n eftersom jag inte var trött.. Det var en show med Pablo Franciso på Comed Central.
Skrattade så jag höll på att få magknip! Haha..
Efter det var det South Park och tydligen tyckte jag inte att det var speciellt underhållande eftersom jag somnade på soffan och vaknade nån gång efter 03.
Jag gick upp för att lägga mig i min säng för att sova, men lyckades jue sjävklart inte med det (sömnen alltså).
Så jag tog fram min bok och läste ut den, den var verkligen jättesorglig!!
Men när jag läst ut den kände jag mig lagom trött och lyckades somna, dock var klockan en hel del.

Vaknade vid 11.30, det är alldeles tyst här hemma..
Alla verkar hålla till på sina egna rum denna morgon.

Kan ni förstå att Ryssland slog Holland igår?? Det är fan helt otroligt, inget blev som jag trodde.
Nu förvånar det mig inte om Italien slår Spanien ikväll heller..
Vilket jag tyvärr inte har tippat från början.. Men just nu kan väl allt hända.

Kan ni också förstå att det bara är en vecka kvar innan jag flyttar hem till Sverige igen..?!
Shit, nu börjar det bli väldigt nervöst.. Vilket är jättekonstigt!
Hur kan man vara nervös för att komma hem igen? För att komma tillbaka till det liv som man har varit van vid..
Det kanske är just det som gör att jag känner mig så nervös..
Tyvärr så känns det lite som ett steg tillbaka, fast jag vet att det inte alls är så.
Jag vet att jag inte har misslyckats utan att det här är ännu ett steg framåt som jag tar.
Att komma till Holland har varit nått utav det mest läskiga, spännande, roliga.. bästa som jag någonsin gjort! :)

Jag ska inte vara nervös, men kan inte låta bli..
Och lite ledsen är jag självklart också.. Tänk på alla människor jag kommer att lämna! :(
Alla fina, underbara människor som jag lärt känna och tycker om!
Jaja.. det kommer att bli bra.. :)

Drömmer mig bort till Kroatien.. ännu en dag!
Vad jag skulle ge för att få ligga på stranden och känna solen värma och känna doften av havet. :)
Ta en promenad på Rivan och bara få njuta av ett lugn.. :)

Haha.. ska ligga här på soffan och titta på filmen 'The Reality of Love'.
Handlar om en skådesspelare som deltar i en reality show för att hitta kvinnan han ska gifta sig med.
En riktigt Bachelor show.. Hahaha

Nu har Veronica vaknat också... :) Min älskade lilla Italienska ängel!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela