Sanna - Mitt i livet

Söndag 29/6

Publicerad 2008-06-29 12:51:29 i Allmänt,

Dagen för flytten är här nu..
Det är dags för avfärd mot Schiphol om ett par timmar och sen bär det av till Sverige och E-tuna.
Planer lyfter 17.55 och vi hoppas på att vi inte ska ha övervikt och att planet ska gå på utsatt tid utan förseningar.

Det har varit en jättetrevlig helg med pappa här, men det får jag nog skriva om när jag kommer hem.
Annars så blir jag väl fast vid datorn vilket inte är ett alternativ just nu.
Behöver dammsuga ur rummet och försöka släpa ner packningen, som blev fyra väskor istället för fem, för all förjävliga trappor som finns i det här huset.

För övrigt så anser pappa att jag bor i en miljö som borde saneras..
Förstår inte alls vad han pratar om.. haha

Jaja.. dammsuga nu då!

Snart ses vi..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela