Sanna - Mitt i livet

Tack för din godhet..

Publicerad 2008-06-23 22:55:20 i Allmänt,

Oj, spenderade nästan 40 min på telefon tillsammans med en kund och förklarade hur man avinstallera och sedan ominstallerade mjukvara och andra viktiga steg för att få saker och ting att fungera..
Kände mig väldigt smart och duktig men det tog jue sån otroooolig tid att få allt klart bara! Haha

Under tiden kom det in ett samtal som Alexander svarade på..
Han berättade för mig att det var en man som hade frågat speciellt efter mig och Alexander inte hade fått hjälpa honom.
Kunden hade tydligen sagt att han skulle ringa tillbaka.
Alexander sa; 'Han lät ganska besviken när det var jag som svarade..' Haha
Kunde inte låta bli att undra vem det var och Bas tittade lite underligt på mig när han fick höra att en kund hade frågat efter mig.. Haha

Han ringde i alla fall tillbaka fem minuter innan det var dags för mig att sluta för dagen.
Kände direkt igen rösten.. :) Jättetrevlig kund som jag hjälpte under förra veckan och nu väntade på att han skulle skicka några dokument till mig så jag kunde gå vidare med hans 'fall'.
I alla fall så var det ett ganska underligt fall om en defekt produkt som saknade kvitto osv..
Han ringde för att tala om att återförsäljaren hade lovat att han skulle ta hand om det och att det nu var ordnat.
Sedan sa han 'Jag ville också tacka för din godhet och din hjälp, den har varit enormt uppskattad..'
Jag blev helt chockad över det.. Jätteroligt att höra det! :)

Bas sa att han tyckte att det var ganska roligt.. Jag har ett sätt som får kunderna att känna sig ganska bekväma men fortfarande kan ge bra service. :) Det var också skönt att höra..

Sista veckan har alltså tagit sin början.
Alla har jue frågat hela dagen hur det känns.. men vad säger man?
Det är fortfarande förvirrande men det känns ändå bra.. Lite nervöst och lite sorgset.
Så många gånger jag som jag sagt allt detta nu.. känns som att jag bara upprepar mig själv hela tiden.

Fick lite bilder av min nya svåger Carlos idag.. Han och min syster åkte jue en sväng till Helsingfors tillsammans med mina föräldrar och de hade tagit massa fina bilder.
Här har vi två stycken; älskar de jätte jättemycket! :)

 

Visst är de fina..?

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela