Sanna - Mitt i livet

Vänner.. i bilder

Publicerad 2008-06-23 23:45:29 i Allmänt,

Det är svårt att beskriva mina vänner ibland..
Det är också svårt att beskriva hur mycket jag saknar de i vissa stunder.
Det skulle vara en lögn att säga att vi alltid kommer bra överrens.. men vi vet vart vi har varandra och vi lyckas alltid hitta tillbaka till varandra.

Här är några bilder på några av mina underbara flickor hemma i Sverige.. :)

 
Caroline.. Som jag skrev igår, vi har gått igenom mycket       
tillsammans och du har alltid varit som en syster för mig.     
Jag är väldigt glad för att vi hittade tillbaka till varandra. :)       
Vi har en massa att se fram emot! 
                                   
Lela.. Fan vilka samtal och skrattattacker man kan ha med dig..
Och juggefesterna kan bli galna tillsammans med dig!
Mah halo! Sluta deppa nu.. snart är jag hemma igen och driver
dig till vansinne med mitt tjat! ;)


Sara, Jennie, Philippa och Eva..
Kan man önska sig en bättre vänskara än denna underbart snygga en? ;)
We go back a long way.. och det är inte mycket som vi inte har gått igenom tillsammans.
Ibland kan jag tycka att det är ett under att vi fortfarande umgås så som vi gör.
Men antar att det betyder något.. ;)



Malin, min underbara tös! Vart vi än tar vägen så är det som att en virvelvind drar förbi.
We know how to do it.. ;) Tänk bara sommaren på CandyStore! 'I'll take you to the candyshop..' ;)
Att spendera tid med dig är alltid en upplevelse, en av den bättre sorten. Se till att komma hem från Norge nu när jag äntligen också kommer hem till Sverige. I miss you baby! Och jag hoppas att vi ses snart! :)
'Cause your love is wicked..'

En liten tanke tillägnad de fina flickorna hemma.. :)
Snart ses vi..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-06-24 03:18:06

massa söt du e asså !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela