Sanna - Mitt i livet

Work, work..

Publicerad 2008-06-16 13:52:58 i Allmänt,

Jag är uttråkad! :(

Det finns inte så mycket att göra så man känner sig sådär lagom road.
Samtidigt är det ganska skönt också eftersom man inte är på topp. Jag fryser och börjar dessutom känna av halsen! :(
Mina fötter är helt frusna och huvudet känns tungt.
Ja det är inte alltid så lätt, men då får man tacka för lugna dagar som denna.

Jag upplyste våran kära supervisor om att det faktiskt är helgdag i både Sverige och Finland på fredag eftersom det är midssommar. Får väl se om någon kanske får vara ledig. :)
Skulle inte sitta helt fel!

Att fira Midssommar i Sverige hade inte suttit fel..
Festen med alla, samma som förra året, hade varit så himla rolig att vara med på.
Jag kommer ihåg förra året.. Det var verklige då det gick upp för mig hur puckat allting hade känts och hur mycket tid man hade slösat genom att tänka på vad andra människor tyckte och tänkte.
Aldrig mer ska jag låta det hända.. Tyvärr så finns det jue andra omständigheter som gör att allting inte alltid går som man kanske själv hade velat, men om man verkligen vill så löser det sig tillslut till det bästa.
Jag är glad att t.ex jag och Carro har hittat tillbaka till varandra. :)
Det finns en del andra människor som jag också önskar att jag kunde hitta tillbaka till, men det visar sig väl med tiden om det är menat annars kan det lika gärna vara! Orka kämpa när ingen annan gör det!

Hela poängen var i alla fall att det hade varit trevligt att vara hemma över midssommar!
Det är nått med den helgen som gör att man gärna vill vara i Sverige..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela