Sanna - Mitt i livet

Att vara sjuk..

Publicerad 2008-03-14 16:57:14 i Allmänt,

suger!

Huvudet, ryggen och magen värker.. Inte lika mycket som tidigare, men ändå!
Solen skiner utanför fönstret och det bara ont att titta ut på den.. :(

Vad skönt det skulle vara att gå på en promenad! Men det är klart, jag är sjuk så jag kan inte.. Dessutom tror jag inte att jag skulle orka. Allting värker bara jag gå omkring i lägenheten. :(
Nej, det får bli att krypa längre in under täcket och sätta på "Ghost".. underbar film, sorglig, romantisk.. alldeles för längesen man såg den.. Gråta lite, kanske sussa också! Kroppen behöver verkligen det.

Nej.. nu ropar soffan och filmen! ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela