Sanna - Mitt i livet

Fredag 7/3

Publicerad 2008-03-07 10:54:30 i Allmänt,

Åkte in till stan igår, Sara jobbade på Time Out och Philippa var också där.. Satt och snacka skit en stund.
Sen gick jag till Harrys och träffade en massa folk från jobbet. 
Torsdag på Harrys betyder jue alltid Musikquiz! :) Mike, den underbare trubaduren var självklart där!
Jätteroligt att träffa alla och sjunga allsång och allt vad vi hade för oss..

Sov hemma hos Sara inatt.. Blev inte så jättemycket sömn då vi kom i säng efter 03 eller nått och jag fick kliva upp efter 07 imorse för att jag skulle hinna till Barnmorskan. Fick mitt blodtryck mätt och ett recept på p-piller. Allt var över 8.15! :/

Tog en sväng förbi pappas jobb och fikade med de.. Kul att träffa de också! Saknar alltid det där stället när jag kommer dit på besök!
Rattade bilen hem och nu har jag varit hemma en stund.. Hade tänkt att sova, men har inte kommit mig för att göra det, trots att jag är hur trött som helst.. Men sussa kan man jue göra imorn! ;)

Ska åka ut en sväng till Tuna Park idag igen.. men idag är det tänkt att jag faktiskt ska handla något också! Måste titta på skor och sen så måste jag se om jag hittar nått snyggt till helgen kanske.. Ska ta en tur runt på Gina! Verkligen ett måste. :)

Nehe.. om man skulle försöka sig på något vettigt kanske..?

En något trött fröken som igår skulle testa sin nya kamera! :)

image69

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-03-07 11:03:54

Vinn kärleks te hos mig: http://enlitentax.blogg.se/1204549457_vill_du_vinna_krleks_.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela