Sanna - Mitt i livet

Kamera!

Publicerad 2008-03-06 20:07:07 i Allmänt,

Åkte ut en sväng till Tuna Park..

Maya jobbade på Candy Store.. Massor roligt att träffa henne! Fikade med lite glass och pratade lite skvaller.. :)
Skulle ta ett varv, men fastnade överallt så jag kom inte längre än till Expert och Nermin.

Inhandlade en ny kamera idag.. :) Jag måste verkligen ha en.. Det är så tråkigt att inte kunna ta bilder på saker som händer runt omkring! Men nu kan jag ta en massa kort igen! :)

Så här fin är den.. :)


                                                    image68

Nästan likadan som jag hade innan fast en nya version! Jätte jättebra! Och nu har jag en blå! :)

Vad händer under kvällen då?
Jag ska åka in till stan och träffa flickorna tror jag.. Blir lugnt i alla fall.

Måste vara hos Barnmorskan imorn klockan 08! De vägrar ge mig ett nytt recept på p-piller om de inte kollar blodtrycket! Skitjobbigt!
Jag trodde jue att jag skulle komma hem och vila och sova ut, men än så länge är det inte stor skillnad mot hur jag har det de dagar jag jobbar. Men jag kanske kan sussa lite längre på lördag och söndag..? ;)

På lördag hoppas jag att det ska bli lite fest! Det verkar som det i alla fall! Kul att köra en riktigt ordentlig fest med alla mina vänner innan det är dags för att åka tillbaka till mitt Holländska hem. :)

Imorn blir det en hemmakväll med mamma och pappa! :) Hoppas på att det ska bli Tacos till middag!
Mysigt att bara umgås.. :)

Och det är precis vad jag ska göra nu också.. Gå och kramas med min mamma och pappa! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-03-07 09:54:42

din bortskämda sak! tack för sällskapet idag! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela