Sanna - Mitt i livet

Lördag 1/3

Publicerad 2008-03-01 15:07:37 i Allmänt,

Fredag;

Skitdag på jobbet.. Det fanns verkligen ingenting att göra! Telefonen ringde knappt och det fanns knappt några mejl att svara på heller.. Så dagen gick mest åt till att surfa runt bland bloggar och annat. Blev så seg!

När klockan slog 18 var jag lättad.. och festen började.
Den tog plats i cantinen (matsalen), karaoke, en massa alkohol och ingen mat! Bara chips och dipp! Helt sjukt! Hahaha..

Jag sjöng självklart karaoke! :) Shoop Shoop Song med Cher! Det var jättekul.. var kanske inte det bästa jag gjort.. Men jag hade så kul och folk tyckte att det lät och såg bra ut.. Bara för att jag dansade också! Hahahaha.. Alla var helt galna och jag träffade en massa nya människor. Vid 20.30 var festen Slut!!!
Helt konstigt, för det kändes som att klockan var så mycket mer!

Vi tog en taxi till stan och gick till en liten coctailbar och satt och snackade och hade trevligt!
Vi mötte upp några andra från jobbet på en annan bar och hade trevligt där.. Ännu en gång lärde jag känna fler människor fråbn jobbet.. Trevligt, trevligt! :)

Efterfest hemma.. Men jag festade inte allför länge innan det var dags för sängen. Haha

Efter en lång dag var det skönt att sussa.. :)

Karsten var tvungen att jobba imorse så 8.30 åkte han iväg.. Vaknade till när han skulle åka, tyckte så synd om honom! Somnade om ganska snabbt och vaknade igen 13.30!! Skönt! :)

Sitter lite utslagen på soffan och försöker vakna till, men går inte så bra! Haha..
Har ingen aning om vad som händer idag.. men det visar sig väl! För nu ska jag bara ta det lugnt och ha det bra! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela