Sanna - Mitt i livet

Lördag 15/3

Publicerad 2008-03-15 12:05:19 i Allmänt,

Vila och sömn gjorde mig väldigt gott.. :)

Det är jue inte som att jag är helt frisk, men jag känner mig lite starkare och som att man kanske orkar med att göra saker idag.. :)

Natten sov jag på soffan.. somnade med tv:n på. Det blev ganska sent för jag fastnade framför datorn! Men känner mig utvilad och det är skönt.

Fortfarande ensam hemma.. Karsten är och hjälper till med rekryteringen för ett konto som är i en annan stad. Tredje lördagen som han gör det nu. Han är så duktig.. ;)
Karolina är väl fortfarande i Utrecht och kurerar sig hos Fransmannen.. har inte den blekaste aning om när hon kommer tillbaka hem igen.
Veronica är iväg på cykelutflyckt till Zandam (eller hur det nu stavas) med en kompis från jobbet. Jag håller tummarna för att det inte ska börja regna.. Det är ganska molnigt ute, ingen sol idag! :(
Eller vänta.. Ett par strålar försöker ta sig igenom det tjocka molntäcket där ute.. Det kanske kan bli en fin dag i all fall.. :)

Jaja.. kanske dags att börja röra på sig, så man får något gjort idag.. :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela