Sanna - Mitt i livet

Lördag 29/3

Publicerad 2008-03-29 13:10:01 i Allmänt,

Vaknade till vid 10 idag och tänkte att jag skulle gå upp, solen sken genom persiennerna och jag tänkte att jag skulle försöka få en någorlunda tidig start på min lördag..

Men sen tänkte jag.. "jag ska bara ligga här en stund, inte sova, bara vila.."

Och jag vaknade upp för en halvtimme sen, alltså 12.30! Visst är man duktig!

Jaja, tydligen så behövde jag väl sova, men nu känner jag mig fortfarande trött och jag skulle nog säkert kunna sova bort hela dagen om det var så.. Men jag vill ner på stan och kika runt lite. Kanske hitta nån tröja, eller ett par byxor.. eller ännu bättre; Skor! :)

Hade fått ett mejl från Pierre, som jag jobbade med på Harrys, som berättade att han och 7 kompisar skulle komma till Amsterdam i juli och gå på Sensation White på Amsterdam Arena, nu undrade han om jag kände till något billigt boende.. Hmm, det gör jag jue faktiskt inte, men jag lovade att kika runt i alla fall.. 8 personer kan jag i alla fall inte husa för.. hur gärna jag än skulle vilja! Haha.. det kan bli lite trångt. ;)

Hade skitskumma drömmar inatt och kommer bar aihåg hälften av de.. Men jag vet inte varför jag drömde allt det där..

Försöker att inte tänka allför mycket på gårdagens intervju och TomTom.. Får jag inte jobbet där har jag en drös andra jobb som jag har chans att få.. Svarade på en del mejl igår som jag fått från diverse rekryteringsfirmor..
Min telefon har ringt varje dag den här veckan med olika erbjudanden! Det finns verkligen ett stort behov av skandinaviska människor här.. Fick till och med ett erbjudande på jobb nere i södra Holland, men det känns inte som att jag vill flytta dit ner.. Jag trivs bra här där jag är! :)

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ut på äventyr i staden! ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela