Sanna - Mitt i livet

Onsdag 12/3

Publicerad 2008-03-12 20:59:37 i Allmänt,

Nu har jag varit hemma här i Amsterdam i tre dagar..

Flyget hem gick helt okej, det vara det att det blåste en del så när vi skulle landa så guppade det en hel del och det kändes som att jag satt i en karusell.. Fick ett tryck bakom pannan och mådde jätteilla! Trodde nästan att jag skulle spy, så jag var väldigt lättad när vi väl landade!

Karsten mötte mig på Schipol! Det var så roligt att se honom igen.. Hade verkligen saknat honom!
Vi åkte hem.. han hjälpte mig att släpa min överviktiga väska! Jag hade köpt bagage för 20kg, men hade ca 27kg i väskan.. Plus att mitt handbagage vägde säkert en 3kg eller nått! Haha..
Det var helt sjukt va mycket grejerjag hade med mig.. Bara tänk att jag hade 36kg under första resan ner.. och då hade jag Två väskor! Så jag reser inte lätt i alla fall!

Kom hem och packade upp maten.. Hushållsost, köttbullar, korv, såser och en massa annat gott! :)
Jag och Karsten skulle gå och handla lite mat för kvällen så vi tog oss en promenad. Vi var sugna på kinamat! Det är jättekonstigt.. Det finns säkert 100 kina/thai/indonesiska restauranger i varje stadsdel.. men när vi väl var sugna lyckades vi inte hitta en enda! Helt sjukt! Tröttnade på att leta så vi hamnade på McDonalds tillslut för vi höll på att gå under av hunger! Vi shoppade lite åt Karsten inne på Jack&Jones.. Han hittade massa fina kläder! :)

Susy och Serena har flyttat så nu är det bara jag, Veronica och Karolina kvar.. Det känns ganska tomt måste jag säga.. Det ska jue vara vi jue! Men det blir säkert jättebra! Nu väntar vi bara på att den nya tjejen ska komma! Undrar vad det kommer att vara för en flicka..?

På kvällen lagade jag middag.. Det fick bli pommes, (finsk)korv och bearneisås! :) Massor gott blev det!
Kvällen spenderades framför tv:n på soffan.. Fick så otroligt ont i huvudet! Kunde knappt hålla ögonen öppna. Gick och la mig runt midnatt och slocknade så fort jag la huvudet på kudden!

Gårdagen mådde jag mindre bra.. Hade ont i huvudet och ett tryck bakom ögonen så det var inte så skönt att sitta och titta på en skärm hela dagen! Men jag orkade ta mig igenom hela arbetsdagen i alla fall..
Karsten fick ett telefonsamtal från sin mamma igår morse.. Hans farfar har gått bort så han mår inte så jättebra.. Jobbigt att se honom ledsen och veta att man inte kan göra så mycket för att få honom att må bättre. :( Enda man kan göra är jue att finnas där..

Efter jobbet igår så åkte jag iväg och handlade mat.. Lagade Ceasarsallad! Lätt och fräscht eftersom ingen av oss kände oss i form!

Idag mådde jag lite bättre när jag vaknade och släpade iväg mig till jobbet..
Har varit på ganska konstigt humör! Jag känner mig glad och hoppig och skuttig men samtidigt så "dör" jag för en liten stund då jag känner mig både febrig, yrslig, varm och kall på samma gång! :(
Men det går väl över med lite vila, några rosa piller ;) och en massa mys! ;)

Karsten håller på att laga middag till oss.. Luktar gott gör det! :)
Kvällen ska väl ägnas på soffan framför en film.. Vill se Boog & Elliot, Disneyfilmen! :)

Ska gå och dammsuga mitt nya rum också efter maten! Jag flyttar in i det stora rummet med egen dusch och toalett! :) Härligt, härligt!

Läppen mår också bättre..

image79

Inte svullen längre.. bara sårskorpan kvar! Om ett par dagar är den borta! :)

image80

Baby lagade riktigt god mat.. Alldeles proppmätt nu! Orkar inte röra mig alls! Hur ska jag nu orka städa det där rummet? Det kanske får vänta tills imorn! Får se hur jag mår om en stund! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela