Sanna - Mitt i livet

Onsdag 5/3

Publicerad 2008-03-05 09:29:26 i Allmänt,

Sitter på soffan.. gick upp för typ en timme sen!

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för färden till flygplatsen!
Måste säga att jag är lite nervös för att åka själv.. Schiphol är så otroligt stort! Tänk om jag inte hittar rätt! Eller, gud förbjude, tänk om jag sätter mig på fel tåg på Sloterdijk? Usch!

Jag har fjärilar i magen! :) Det ska bli så otroligt mysigt att få komma hem en stund!

Det snöade och stormade här igår! Riktigt ordentligt också! Nu skiner solen utanför fönstret, men på takterassen, dit solen inte hunnit komma än, ligger det fortfarande snö!
Jag blev helt chockad igår.. det började med en hagelstorm! Gjorde jätteont när man var ute! Och sen övergick det till snö! Och jag som nästan hade glömt bort hur snö ser ut! ;)

Nej, nu ska jag ta och röra mig.. Mitt flyg går 13.30. Vill gärna vara på flygplatsen de där två timmarna innan det är dags att åka! Det blir så jobbigt och stressig annars! Usch!

Jaja.. snart är jag i Tuna igen!

Ses vi? :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela