Sanna - Mitt i livet

Schipol

Publicerad 2008-03-05 11:56:42 i Allmänt,

Jag klarade mig till flygplatsen levandes.. ;) Det var inte alls farligt jue!

Det tog mig två minuter att checka in eftersom det inte var nå folk och jag inte har nått bagage som jag måste checka in.. Så nu har jag 1 timme och 45 min som jag måste slå ihjäl innan mitt plan går! Bravo Sanna! Haha

Jag hade jue nästan kunnat sussa lite till jue.. Men, men! Nu är jag här.. Köpte internet tid för 6 euro! 30 minuter kan jag surfa! Helt sjukt dyrt! I Sverige får du jue i alla fall över en timme för 29 kronor! Haha, men nu ska vi inte sitta och klaga..

Solen skiner väldigt varmt och skönt där ute.. Stod på plattformen och väntade på tåget och bara njöt. Inte alls kallt!
Fick ännu en gång idag uppleva vilka konstiga människor det finns i denna stad.
Jag satt på bussen till Sloterdijk och då var det en man som väldigt högt började prata på holländska om paradis, Maria, Mohammed och jag vet inte allt vad.. Folk tittade lite undrande på varandra och det var en ganska olustig känsla som spred sig i bussen. Som tur var, så klev han av efter ett par hållplatser. Jag tror nog nästan att om han inte hade gjort det så hade nog Jag gjort det. Tyckte inte alls om att sitta på samma buss som den människan. Han är säkert jättesnäll, men usch!

Undrar om man kanske ska ta sig en runda runt på flygplatsen.. Se vad den har att erbjuda! :)
Det finns jue gott om tid.. De kommer inte att ropa ut gaten försän 30 min innan avgång, så jag har ingen aning om vart jag ska ta vägen heller.. Haha

Jag tror att jag definitivt behöver ta mig en runda.. Det finns tydligen inte någonstans att röka heller.. Men såg alldeles en skylt som säger att man faktiskt får gå tillbaka till Shopping centrat.. Haha.. så roligt att det finns ett sånt! :) jaja.. Ingen liten flygplats det här.. Jag kommer väl säkerligen att gå vilse.. Usch, nej så kan jag inte tänka!

Nu måste jag faktiskt ta och röra mig!

Ses snart! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela