Sanna - Mitt i livet

Trötter..

Publicerad 2008-03-06 02:58:08 i Allmänt,

Tror ni att jag lyckades hitta en plats att röka på?

Nej, det gjorde inte lilla Sanna, eftersom de har gjort hela flygplatsen till en rökfri zon!!
Där satt jag, jätte långt innan planet ens skulle gå.. Rökt min sista cigg strax efter 11 och skulle inte få röka igen försän vid 16!! Jag ville gråta!

Okej, jag vet Dramaqueen! Men alltså förstå vilken bitch man blir när man inte får röka! Det är sjukt!
Det jag också fick reda på var att det inte finns något tuggummi på hela flyplatsen! Du kan inte köpa det någonstans! Jättekonstigt! Är det en säkerthetsåtgärd eller vad?
Det fick bli en ask Läkerol istället.. Inte alls nöjd, men det fick duga! ;)

Flyget hem gick annars bra. Höll på att dö av tristess bara.. Upptäckte att jag lagt ur boken jag hade i väskan och dessutom så får man tydligen inte använda musiken i mobilen att lyssna på.. Även fast det inte finns någon signal på den.. Så jag hade inget att lyssna på heller. Försökte sova en stund, men det gick sådär!

Väl på Arlanda kände jag mig väldigt liten igen..
Tog tåget till Stockholms central och sen fick jag vänta 30 min innan tåget gick till Tuna!

Pappa plockade upp mig på stationen strax efter 18.30 och vi åkte för att handla mat.

Det blev mitt älskade Ming Palace.. som jag har saknat deras mat! :)
De vet fortfarande vad jag vill ha när jag kliver in genom dörren.. Haha.. snacka om stammis! ;)
Riktigt fint vart det efter renoveringen!

Lyckades jue inte få med mig mitt svenska kort till mobilen heller! Smarta Sanna!
Så jag spenderade en timme med att leta efter ett kontantkort som jag visste att jag hade liggandes nånstans hemma.. Lyckades tillslut lokaliser det! Helt underbart! :) Nu slipper jag vara utan telefon i fyra dagar!
Det är jue nästan ett mindre handikapp för en som alltid är van att ha telefon!

Det var kul att träffa mamma och pappa igen! Att få kramas lite med de.. Men det ska bli mer av det under de närmaste dagarna. :)

Ikväll har jag varit inne i stan..
Jag var nästan lite smårädd för att sätta mig i bilen igen! Kom underfund med att jag inte ens suttit i en bil på hela tiden jag har varit i Amsterdam! Alltså två månader! Jag har bara åkt buss, tåg och tram.. Sjukt konstigt!
Men det gick hur bra som helst att köra jue.. Som att cykla typ.. ;)

Träffade Philippa för att leka lite med henne! Vi gick till Harrys för att dansa lite.. Det var jättekul att träffa alla! Verkligen.. Det är sjukt vad man kan sakna folk!
Adam Tensta var där ikväll också.. Kan inte säga att jag gillar honom alltför mycket.. Vissa av hans låtar är helt okej, men på det hela är det väl inge större hit.. I alla fall inte enligt min smak!

Det verkar inte som att det är mycket som har förändrats i denna lilla stad.. Men blir jag förvånad?
Nja.. skulle väl kanske inte påstå det! Lilla Tuna, man vet vad man får! Hahaha..

Imorn ska jag fixa håret.. Redan klockan 09 (inte roligaste tiden, haha) ska jag vara hos Vice på Salong Style! Ska bli så skönt att få det här burret fixat! Slinga och klippa.. och få det senaste skvallret! ;)
Sen blir det tur till Tuna Park! Verkligen ett måste!
Känner jag mig själv rätt så kommer det bli så att jag går runt där en hel dag.. fastnar på Candy Store (beroende på vem det är som jobbar, om det är någon av de nya tjejerna kan det bli lite konstigt.. Haha) och kommer hem utan någonting inhandlat! Som vanligt!
Men det ska bli kul att träffa alla människor där ute..

På kvällen blir det en lugn kväll med mamma och pappa.. I alla fall tills det har gått och lagt sig! ;)
Haha.. nee, vi får se vad som händer! Kan vara skönt att inte göra nånting ibland!

Det känns konstigt att vara hemma i Sverige! Roligt, men konstigt.. Svårt att förklara.

Konstigt att sova ensam inatt också.. Saknar Karsten, min lilla baby! :) Underbart söt var han imorse! ;)

Nehe nej.. Nu ska jag ta och sussa tror jag!

Sov gott
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela