Sanna - Mitt i livet

Tuna Park..

Publicerad 2008-03-08 18:01:52 i Allmänt,

Nu har jag varit på min sista tur ut till Tuna Park..

Hälsa på flickorna och pratade lite skit.. Köpte lite Marabouchoklad för att ta med mig till Amsterdam..
Några små roliga "presenter" slank också ner..

Jaha.. de flesta som skulle med ut ikväll är sjuka! :( Men jag har jue i alla fall Philippa och Sara som jag kan shaka med så jag är glad ändå!

Syster och Carlos är på väg hit nu så jag ska tjattra lite med de och sen bär det av hem till Sara tror jag för lite förfest.. Blir nog utgång på Nybron ikväll! En sväng förbi Centro för att dricka en Fozen Margarita är ett måste också! Kul ska jag ha det ikväll i alla fall..

Läppen är fortfarande svullen.. Bara det inte blir värre så är det ingen fara! ;)

Jaja.. nu ska jag ta och röra mig!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela