Sanna - Mitt i livet

Verkligen söndag..

Publicerad 2008-03-02 21:21:06 i Allmänt,

Det är verkligen söndag idag.. :)

Åt lite mat efter att jag skrivit sista inlägget och gick upp för att titta till Karsten eftersom han sov så länge..
La mig ner en stund brevid honom och somnade en stund.. Vaknade till vid 18 igen! Det var skönt att sussa en stund till..

Tjejerna var hemma igen.. De har har varit och skrivit kontrakt för lägenheten, tydligen börjar de flytta redan på fredag.. Så när jag kommer tillbaka hit på måndag så kommer de inte att vara kvar! :( Massor tråkigt!

Vi åt middag tillsammans och sen såg vi en film som de visade på BBC, Hidalgo! Faktiskt riktigt bra. :)
Varit nere på Night shopen och handlat lite.. Och vi ska väl se en film eller nått!

Pratade med mamma och pappa också.. Gud va jag verkligen längtar tills jag får krama de! Nu när det bara är ett par dagar kvar! Ska bli så kul att träffa alla.. Det känns som att jag har varit borta i en evighet! Inte på ett dåligt sätt, inte alls! Men det är väl, som jag sagt tidigare, ett tecken på att jag trivs här! :)

Det har varit en skön, lugn söndag med människor som jag tycker väldans mycket om! ;)

Imorn är det en ny vecka.. Bara två dagar som ska jobbas.. sen bär det av till, vad jag har hört, ett kallt Sverige! Pappa sa att det skulle vara -6 grader på onsdag! Usch, jag får väl försöka ta med mig solen härifrån! ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela