Sanna - Mitt i livet

Amsterdam..

Publicerad 2008-05-11 20:13:07 i Allmänt,

Nu är jag hemma i Amsterdam igen..

Resan gick bra, bara det att jag kände mig ganska ledsen och hade tårar i ögonen under större delen av resan. Plus att flyget var försenat, bara ca 45 min.. men ändå.
Det är jättevarmt här!! Höll på att smälta bort när jag släpade alla väskorna hem.

Har varit hemma i ungefär en timme.. Hela huset känns tomt eftersom Veronica åkt till Italien och inte kommer hem förrän nästa helg! :(
Susy åker också till Italien imorn och ska vara borta två veckor.. Så jag kommer vara i princip ensam. :(
Det var väl inte riktigt vad jag behövde nu.. Känns jue som att man hade velat vara kvar Sverige en till vecka..
Fast det hade jag faktiskt velat i alla fall..

Hade fått ett röstmeddelande från min supervisor Bas och tydligen så är jag ledig imorn eftersom det tydligen är en helgdag här i Holland. Det tackar man för..
Har inte känt mig så peppad på att gå tillbaka till jobbet. Jag känner mig inte så peppad på nått just nu, mindre roligt måste jag erkänna..
Men som sagt, ledigt imorn.. Får hoppas på att det fina vädret fortsätter för då ska jag verkligen ligga och jäsa i solen.. Det ska bli otroligt skönt.

Ikväll händer det inte mycket i alla fall.. Tog med mig några filmer från Sverige så ikväll ska jag kika på Dirty Dancing, kan man nog av den filmen? Och kanske nån av Grease filmerna också om man inte somnar.
Jag har ont i halsen och det värker i ena örat också.. Inte ska jag väl behöva bli sjuk nu?
Måste gå ner och handla nått att dricka, har jue inte så mycket i kylskåpet..

Jaja.. ska lägga upp lite bilder från igår i min bilddagbok om det nu inte krånglar och tar sådär lång tid som det ibland brukar göra.

Jag saknar er alla hemma i E-tuna redan! Hoppas att vi ses snart, väldigt snart, igen!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela