Sanna - Mitt i livet

Eurovison What..??

Publicerad 2008-05-20 23:00:49 i Allmänt,

Alltså ni måste förlåta mig.. Men Vad i hela fridens namn har hänt med Eurovision??
Idag har jag inte sett många bra bidrag.. För det första så är det inte många bra Låtar..
För det andra.. kan man sjunga mer falskare än vissa har gjort ikväll?? Usch!

Måste jue peka ut några som möjligtvis skulle kunna låta bra på skiva i alla fall.. ;)
(Tänk på att jag går efter mig själv nu.. haha)

Israel - Kanske inte så bra live, men alltså den är nog alldeles säkert bra på skiva.
Slovenien - Gjorde mig glad
Norge - Fin sång, större delen av låten
Polen - Överraskning, satt hemma med Karolina och hon trodde att hon skulle få skämmas. Verkligen inte renaste sången, men den kan nog vara bra på skiva i alla fall.. ;)
Armenien - Falsk sång, men en skön rytm
Nederländerna - Skaka rumpan :)
Finland - En av kvällens bästa sånginsatser måste jag nog säga
Ryssland - En fin ballad
Grekland - Självklart.. Skön musik.

Nu är frågan;
Vad i helskotta tänkte Bosnien med när de skickade de där hemska människorna för att representera deras land?
De som alltid har så himla bra artister och alltid jättefina låtar att komma med?
Jag satt verkligen på helspänn och väntade mig en jättefin låt och förberedde mig på rysningar..
Kvällens största besvikelse måste jag nog påstå att det va.. :(

Irland!! Ska man ens orka ta det? Hur kan man skicka en kalkon??
Gav "Årets kalkon" en helt ny innebörd, i alla fall för mig.. Vi funderade på om de var höga när de kom på idén för den här låten.. Det kan inte finnas så många andra förklaringar.

Fast jag är kär!!
Zeljko Joksimovic, den manliga programledaren!! Är han inte underbar??
Kan verkligen inte ta ögonen ifrån honom när han är i rutan! Haha..
Det skadar jue inte att man dessutom vet om att han kan sjunga också.. Tänk bara Lane Moje, eller Zovi Me! :)

Uppträdandet, som var nu innan de ska börja tala om vem som gått vidare, var jue också helt underbart.
Blev jätteglad av det jue.. :)

Jaja.. vad jag tycker spelar väl ingen större roll..

Men vänta nu.. Hur kunde Bosnien gå vidare till finalen??
Och Azerbaijan?? Guud, jag förstår verkligen inte!!

Usch..

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-05-21 17:57:58

Hej sannis, a bosnien var pinsamma bönder. serbiens bidrag e grymt för zeljko har skrivit den till henne ; ) hahahah finland rock and popiit hahahhaha

du e allt rolig du, hör av dig åsna hahahh pöössspössss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela