Sanna - Mitt i livet

För-och nackdelar

Publicerad 2008-05-14 18:46:45 i Allmänt,

Jag har gjort en lista med för och nackdelar..
Vad den listan handlar om tänker jag inte dela med mig om än, men kan säga att nackdelarna tyvärr(?) väger över denna gång.. Vet inte riktigt hur jag reagerar på det, men det känns okej.
Trots att nackdelarna väger över så har jag nog inte riktigt bestämt mig för det slutgiltiga än..

Faan, kan man vara mer velig än vad jag är..??
Jag vänder och vrider på samma sak gång på gång tills jag inte ser nått slut på det.
Men heter man Sanna så är jue det en av mina sidor.. Det är jue vad som gör mig till just mig.
På både gott och ont..

Hur gör andra människor när de ska ta vissa beslut?
Kan det verkligen vara så lätt att bara följa sitt hjärta.. Vad är det egentligen?
Nee, klart att jag vet hur man följer sitt hjärta.. det har jag faktiskt också lyckats med ett par gånger..
Men en del beslut är inte alltid lätta att ta.

Listen to your heart..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela