Sanna - Mitt i livet

Gamla låtar..

Publicerad 2008-05-13 23:29:05 i Allmänt,

När man inte har nått bättre för sig kan man jue gå in på youtube.se och lyssna på en massa gamla låtar..
Jag har haft en sån kväll!
Hittade hur mycket musik som helst som man alltid lyssnade sönder förut, men som man inte hört på en herrans massa år.. Shit vad musiksmaken verkligen skiftat under åren.

Det blev Ugly Betty och Dirty Sexy Money på tv tidigare..
Tyckte avsnitten av båda serierna var lite ledsna idag, lite fick jag jue skratta i alla fall! :)
Nu blir det 8 Simple Rules och sen ska jag väl försöka sova lite..

Känner att det har varit en mindre händelserik dag.. Men är man sjuk så är man! :S

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela