Sanna - Mitt i livet

Kill och tjejsnack

Publicerad 2008-05-24 19:23:39 i Allmänt,

Det tog mig ända till klockan 13 innan jag kunde få till mig tillräckligt med kraft för att ens orka fundera på att ta en dusch..
Förmågan att tänka var på en väldigt låg nivå imorse kan jag meddela.
Pallrade mig tillslut upp från soffan där jag parkerat mig för att försöka bli människa igen.. Haha

Åkte ner till Dam Square och träffade Tom..
Vi tog oss tillbaka till Leidseplein och vandrade till Vondelpark.
Det var så otroligt skönt i solen och vi tog oss en varsin glass medan vi spatserade runt.
Satte oss tillslut på en bänk mitt i parken och bara snackade en massa skit.
Det är alltid roligt att prata med Tom för vi kan diskutera viktiga saker och verkligen gå in djupt på ämnena och sen kan vi ha hur långa diskusioner som helst om verkligen ingenting.. Man vet att man kan få ett par kloka ord ur den människan :)
Tyvärr så är parken, pollensäsong och en allergisk Sanna inte den bästa kombinationen!
Näsan kliade som bara den efter ett tag, men lite får man väl tåla.

På vägen hem stannade jag till på Albert Heijn och handlade lite gott för kvällen..
Ska ta mig ner till Thairestaurangen om en timme eller nått sånt för att handla lite middag.
Ikväll ska jag bara ha det gott och njuta av en kväll av tv och lugn.. :)
Skönt ska det verkligen bli.

Hoppas att det här underbara vädret håller i sig till imorn också.
Då ska det solas!! Gäller att passa på när man är ledig och det är fint väder.

Bläh, nu börjar det släppa i näsan och det sticker faktiskt lite i bihålorna. :(
Finns inget stop på nysningarna nu!! Usch!

Om man skulle stoppa i en tvätt i maskinen också..?

Jaja

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela