Sanna - Mitt i livet

Kväll med Veronica

Publicerad 2008-05-30 00:08:35 i Allmänt,

Jag åkte ner till stan för att möta upp Veronica..
Vi tog en tur i affärerna, jag hittade en massa som jag tyckte var fint! Men ändå tyckte jag inte att något satt tillräckligt bra!
Dessutom har jag varit jättetrött.

Vi gick på en restaurang och åt middag.. Vi åt kött!
Kom underfund med att det var år och dar sen jag faktiskt åt kött! :) Massor gott var det i alla fall.
Det blev till och med Banana Split till efterrätt! :)
Satt på restaurangen ändå till 22.30 och bara snackade och hade mysigt!

Tog en promenad från Dam Square till Leidseplein.
Det är jätteskönt väder ute och alla teserveringar var proppade med folk.
Blev jue rätt sugen på att slå sig ner och göra alla sällskap, men det är jue trots allt en arbetsdag imorn också.
Sen är det äntligen helg!! Skönt ska det bli! :)

Fest imornkväll.. utflyckt på lördag!
Ser otroligt mycket fram emot denna helg!

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela