Sanna - Mitt i livet

Kväll..

Publicerad 2008-05-17 19:03:29 i Allmänt,

Det är jue förfasiken redan kväll!
Eller alltså, klockan är jue nästan 19.. ute är det fortfarande ljust så det känns inte som kväll.
Men det är väl så det blir när man sover bort en hel dag.
Måste säga att det var väldigt skönt.. men jag mår visst inte så bra nu.

Tror att jag håller på att få en av mina panik/ångestattacker, fast i lightform..
Såna här stunder är det jue alltid roligt att vara själv.. (märker ni den sarkastiska tonen?)

Drazen håller på och skickar roliga klipp till mig som han tycker att jag ska titta på..
Kanske underlättar lite grann.. hoppas verkligen på det.

Längtar tills imorn då Veronica kommer hem från Italien. Ska bli roligt att se henne..
Kanske inte så roligt att tala om att jag ska åka hem dock.
Måste säga att jag inte har någon aning om hur jag känner för beslutet jag har tagit just nu.
Men det är väl så att det kommer att gå upp och ner. Sjukt!!

Men som pappa sa.. jag har jue tagit ett "drastiskt" beslut.. och även fast jag tänkt noga över det hela så kan jag ändå inte låta bli att känna lite ånger ibland. Men allt blir nog bra!

Nu ska jag titta på mina roliga klipp..

Kommentarer

Postat av: Omid

Publicerad 2008-05-17 20:55:46

Hehe tack före den Sanna, du e inte så dålig du heller ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela